In verband met de corona maatregelen is het in veel gevallen niet mogelijk om deel te nemen aan activiteiten.
Zoek je tips of alternatieven? Klik hier

De vindplaats voor passend werk, leren en doen. Bij jou in de buurt.

uitkomsten tevredenheid gebruik Jekuntmeer.nl

Amsterdam, donderdag 4 april 2019

Het onderzoek naar het gebruik van Jekuntmeer.nl onder de aanbieders, middels 61 respondenten, toont aan dat Jekuntmeer.nl met name gebruikt wordt voor het grote bereik en de goede vindbaarheid van het aanbod door de doelgroep.

Van de aanbieders ervaart 73,8% het opvoeren van aanbod op Jekuntmeer.nl als prettig, tegenover 26,2% die het als onprettig ervaart. Van de respondenten is 62,3% tevreden over de ondersteuning van de helpdesk en heeft van de overige respondenten 31,2% nog nooit gebruik gemaakt van de helpdesk en hier dus geen mening over. Gemiddeld geven de getoetste aanbieders het gebruik van Jekuntmeer.nl gemiddeld een 7.1 als rapportcijfer.

De zoekers, in totaal 211 respondenten, zoeken met name activiteitgericht (48,4%) en locatiegericht (31,9%). Er wordt het minst vaak doelgroepgericht gezocht (19,8%). Een kleine meerderheid van de respondenten heeft gevonden wat werd gezocht, 54,8%. Gemiddeld geven de getoetste zoekers het gebruik van Jekuntmeer.nl gemiddeld een 7.2 als rapportcijfer.

Terug naar overzicht

venster sluiten

venster sluiten

hulp bij inloggen

Bent u uw wachtwoord vergeten?
Voer uw gebruikersnaam of emailadres in en klik op verstuur.

Heeft u nog geen account? Kijk dan hier voor meer informatie.

Feedback en Support