De vindplaats voor passend werk, leren en doen. Bij jou in de buurt.

De actie die u nu wilt uitvoeren is niet mogelijk. U kunt contact opnemen met helpdesk@jekuntmeer.nl voor meer informatie.

Sluiten


Telefonist bij de Warmline

Organisatie: Roads
Terug naar overzicht

De Warmline is een telefonische hulpdienst voor lotgenoten. Je wordt telefonist en helpt mensen die lopen te piekeren of een vraag hebben. Je krijgt een training om bellers zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het team van telefonisten van De Warmline bestaat uit ervaringsdeskundigen. De Warmline biedt geen medische hulp, maar een luisterend oor. De bellers voelen zich vaak eenzaam en willen hun zorgen delen. Dit zijn hele persoonlijke verhalen. Daarom blijven zij, net als de medewerkers van De Warmline, anoniem.

Contactgegevens

Locatie(s): De Warmline

  • Straat:Obiplein 16
  • Postcode:1094 RB
  • Plaats:Amsterdam
  • Telefoon:020-5908590
  • Telefoon (mobiel):
Contactformulier
Online aanmelden

Laat de organisatie van deze activiteit vooral weten dat u hen gevonden heeft via jekuntmeer.nl. Zo helpt u de organisatie en jekuntmeer.nl bij het goed vindbaar maken van het activiteitenaanbod!


Website

www.roads.nl

Activiteit

Vorm

arbeidsmatige dagbesteding / activering

Activiteit(en)

ambachtelijk werk / productiewerk, computer / internet

Voor wie

Leeftijd

volwassenen

Doelgroep(en)

geen specifieke doelgroep

Dit is een activiteit voor

geen specifieke sekse

Doorstroommogelijkheden

In overleg met je begeleider kunnen de mogelijkheden voor doorstroom bekeken worden.

Voorwaarden/eisen

Ervaringsdeskundigen binnen GGZ en verslavingsproblematiek.

Opmerkingen

Werken bij De Warmline is bijzonder, omdat je je eigen kennis en ervaring kunt inzetten voor andere mensen. De bellers knappen op van een persoonlijk gesprek. Jij bent voor hen van onschatbare waarde. De Warmline is actief buiten kantoortijden, omdat de hulpverlening dan niet bereikbaar is. Als telefonist van De Warmline maak je deel uit van een betrokken team van collegas.

Omgeving

Begeleiding

individuele begeleiding, begeleiding op afstand, groepsbegeleiding

Werkwijze/methodiek

Op basis van talenten, mogelijkheden en uitdagingen wordt samen met de werkbegeleider een individueel plan opgesteld, dat regelmatig met de client wordt geevalueerd. Vanuit het plan volgt de client een aantal dagdelen arbeidsmatige dagbesteding en krijgt begeleiding op maat. Arbeidsmatige dagbesteding vindt plaats bij: sociale firmas, externe organisaties, buurthuizen en inloopvoorzieningen. Binnen een veilige omgeving wordt gewerkt aan het opbouwen van een werkweek. Naast vakbegeleiding, wordt de client begeleid in het leren van algemene (werk)vaardigheden, zoals samenwerken en assertiviteit. De client wordt gestimuleerd tot groei en ontwikkeling binnen de dagbesteding. De mogelijkheden voor uitstroom worden minimaal twee keer per jaar bekeken.

Tijd

Op welk dagdeel wordt de activiteit aangeboden?

  ochtend middag avond
maandag      
dinsdag      
woensdag      
donderdag      
vrijdag      
zaterdag      
zondag      

Tijd

maandag t/m zondag 18.15 - 21.45

Financiën

Vergoeding

€ 1,50

Deze is

per uur

WMO

wmo-dagbesteding

meewerken

Wijzigingsdatum: 2024-07-11

Sfeerimpressie van Telefonist bij de Warmline bij  Roads

venster sluiten

Op dit moment is het voor aanbieders niet mogelijk om in te loggen.
Wilt u activiteiten aanpassen of verwijderen?
Mail dan naar helpdesk@jekuntmeer.nl.
De toekomst van Jekuntmeer.nl gaat veranderen, en daarmee de zichtbaarheid van uw aanbod.
Hier vindt u meer informatie.

venster sluiten

Op dit moment is het voor aanbieders niet mogelijk om in te loggen.
Wilt u activiteiten aanpassen of verwijderen?
Mail dan naar helpdesk@jekuntmeer.nl.
De toekomst van Jekuntmeer.nl gaat veranderen, en daarmee de zichtbaarheid van uw aanbod.
Hier vindt u meer informatie.

Feedback en Support